Målet till 140331

19 01 2014

Jag har för en gång skull ett viktmål!

Ett SMART! DelMål :

Jag tänker gå ner 7kg i vikt innan 140401!

Med hjälp av ökad rörlighet ( genom Bodybalance och Yoga) kommer jag återigen börja satsa på styrkan. Ger mig januari ut för att ge axeln den bästa förutsättningen. Har ju ett spöke i axeln som behöver försvinna. Vilket jag känner att BB och Yoga kan hjälpa mig med.

Sedan blir det styrkepass i februari + Yogan såklart ;). I Mars blir det egna styrkepass, vanliga styrkepass i grupp och Yoga! Successivt kommer jag tillbaka till min inte kärna.

Följ mig gärna på vägen! Häng på-sätt ett eget SMART mål eller puscha,peppa gärna mig och följ mig på livets underbara resa!

Mammaledig, tränande, fotograferande,pysslande mamman are on the roll!

Här kommer ni få förslag på appar, bloggar, egna recept, bilder på läget etc!
Lite då och då!

20140119-200748.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

