Totala resultat clean9

20 01 2014

Arm -0
Midja -3
Höfter -6
Lår-4
Bröst -4,5

Tot -17,5cm
Vikt -3,6kg

Med tanke på måttens felmarginal, (beroende på hur tight,löst man håller måttbandet) så har jag när jag måttat inte tryckt till extra utan verkligen låtit det vara den summa det är.

Självklart vill jag se mer på vågen men av erfarenhet så vet jag att jag ska gå efter mått!

Jag litar på processen!

Idag är första dagen utanför utrensningskuren och dagen började med havregrynsgröt med lite kakao o frysta hallon i. Ägget hann jag inte med i all hast. Har ju min älskade lilla stumpa sidan om. Kokade några ägg att ha på morgnarna till gröten så jag får i mig en proteinkälla även då.

Bild glömde jag att ta 😉 men eftersom det kommer vara stående om mornarna så kommer ny chans i morgonbitti 😉

Nu ska jag tillverka ett armband med affirmationer.
Mina valda ord kommer bli: Trust the process, joy, thankfullness!
(Bild kommer när det är klart)

Njut av dagen!

20140120-100428.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

