Triceps+heatlotion=sant

28 01 2014

Aj aj aj

Efter BOFYPUMPEN i lördags så har jag kämpat med en sådan gryyyym träningsvärk!
Jag har ju inte prioriterat styrketräning sedan jag blev gravid, 1,5år sen 😯 det känns nu!!!

Igår blev det BODYBALANCE, trotsade ond kropp för att töja,sträcka ut den lite! Det slutade med extra hård belastning för mina stackars triceps!

När du går från hunden till planka för att ta dig ner till asanas kobra… Ooooooo vad det malde!

Det känns idag 😜 känns som triceps ska släppa från sina 3fästen. Det kommer ju INTE ATT HÄNDA!!! Men för att ni ska förstå!

Så idag blev det heatlotion för kroppen min. En kräm som värmer och tränger ner på djupet! Bra för en kropp i smärta!

Testa den gärna, 190:- för en tub! Som hittat för den effekten!

http://www.google.se/imgres?client=safari&sa=X&hl=sv&tbm=isch&tbnid=HA8M5v-5v6JR8M:&imgrefurl=http://butikannorlunda.se/annorlunda_nyheter/tag/heat-lotion/&docid=aD7I2_J6uEvr1M&imgurl=http://butikannorlunda.se/annorlunda_nyheter/wp-content/upLoads/2011/10/aloe-heat-lotion.jpg&w=491&h=411&ei=XIbnUsqYOebZ4ASN_ICQCw&zoom=1

💚trust the process💚


Åtgärder

Information

Kommentera

